علیرضا بیرانوند در نشست فصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دورود، با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تکلیفی عمومی است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت توجه بیشتر کارکنان دولت جهت اشاعه این فرهنگ غنی، افزود: رعایت انضباط اداری، اخلاق و رفتار نیکو از معروف هایی است که باید در ادارات مورد توجه قرار گیذ.
فرماندار دورود همچنین با تاکید بر ضرورت تفکیک جنسیتی اتاقهای آقایان و بانوان در ادارات، بیان کرد: این موضوع باید بهصورت کامل رعایت شود.
وی تصریح کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته مراقب اخلاق، رفتار و کردار اداری خود باشند و الگوی مناسبی برای مردم ارائه دهند.
فرماندار دورود همچنین بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران نسبت به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
بیرانوند با بیان اینکه مراجعهکنندگان به ادارات باید بدرستی توجیه شوند، خاطرنشان کرد:همچنین لازم است مدیران بر اجرای کامل مصوبات ستاد امربه معروف نظارت ویژه داشته باشد و این تصمیمات بدون تاخیر در دستگاه های اجرایی عملیاتی شوند.
انتهای پیام/












